![]() |
|
|
#1 |
|
Rekrutt
Navn: Espen Falck Gruppe:
|
Hei alle sammen.
Jeg har sett at det er mange som spør etter sverd og det kan hjelpe, men jeg spør uansett. Jeg er på leiting etter ett rimelig (1000-2000 kr) nybegynnersverd som jeg kan buke til reacting. Det hadde vert fint om det hadde hvert ca 90-98 cm langt med en vekt på 1-1,3 kilo og grei balanse. Setter jo også selvfølgelig pris på det hvis det er fint og i bra stand. Noen som skal selge eller noen som har ideer? i'm all for it. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Væpner
Navn: Fredrik Bjønnes Gruppe: Borrefylkingen, Army of Nils
|
Hvilken tidsperiode er det du fokuserer på? Vanskelig å gi tips om utstyr uten å vite perioden...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sysselmann
|
Overskriften sier vel viking
|
|
|
#4 |
|
Væpner
Navn: Fredrik Bjønnes Gruppe: Borrefylkingen, Army of Nils
|
www.swords.pl har endel vikingsverd som er helt greie.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Rekrutt
Navn: Espen Falck Gruppe:
|
ja det er viking sverd jeg er ute etter. 900-1000 tallet tenker jeg. takker skal sjekke linken nå =)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Væpner
Navn: Olav Wikan Gruppe: Bispeliden.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Knekt
Navn: Helge Nilsen Gruppe: Bispeliden
|
|
|
|
#8 |
|
Rekrutt
Navn: Rein Sander Koriander Ibson Lilleaas Gruppe:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Væpner
Navn: Yngve Gruppe: Bispeliden
|
Nja, vet ikke om jeg ville betalt 1600 kr for practical norman fra Hanwei, eller 1800 for practical viking. Du kan faa dem ned mot tusenlappen hvis du leter litt mer.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Væpner
|
wickie på forumet her har/hadde et practical viking som han kanskje ønsker å selge enda. 900/1000 kroner. Hør med ham. Kanskje han enda har det.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|